Mina två svarta...och jag

tisdag 4 oktober 2011

Träning

Sitter just nu på jobbet och förbereder mig inför ett föräldramöte ikväll. Fritidsgården är stängd ikväll eftersom grabbarna är iväg med en massa ungdomar och spelar paintboll, inte riktigt min grej så jag fick ta alla möten idag =) Tänkte jag tar en kort paus o skriver om dagens spontana/planerade träning =)

Jag hade planerat att efter långpromenaden köra lite fjärrdirigering med Atlas, men under promenaden uppstod ett alldeles perfekt träningstillfälle. Jag gick förbi ett ställe som hade tre stenar liggandes med jämna mellanrum bredvid varandra. Tänkte jag först skulle träna lite balans på den ena stenen, men efter att ha sett den mittersta stenen så insåg jag att jag kunde träna bordet =) Den mittersta stenen var nämligen platt ovanpå och jag tränade honom därför på att hoppa upp på den stenen och stanna där. Först gjorde jag det från marken och sedan fick han sitta på den första stenen, hoppa ner och sedan upp på nästa. Vilket gjorde att han fick lite fart =) Det tog en stund, men till slut lyckades han stanna med fart =)

Efter promenaden tränade jag fjärren och det gick riktigt bra. Två omgångar med lite inkallning emellanåt. Riktigt fina sättanden gjorde han nu =) Duktig kille!

Nu ska jag jobba vidare ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar