Mina två svarta...och jag

onsdag 13 juli 2011

Träning

Idag blev det agilityträning tillsammans med John Fagerqvist, Jenny Nilsson, Viktoria Lundgren och två tjejer till uppe på Huskvarna Hundklubb. Det var ett riktigt trevligt gäng =) John hade önskemål att bygga upp hoppklass 3 banan från söndagen i Åtvidaberg. Riktigt rolig bana =) Jag gjorde en hel del misstag, med för snabba vändningar ibland så han missade en del hinder. Annars tyckte jag det gick bra. Slalom funkade inte alls att lämna honom i idag. Är inte riktigt nöjd med mitt agerande heller när han missade en del. Borde ha släppt det och hjälpt honom istället. Lätt att vara efterklok. När jag skötte mina delar så blev det riktigt bra =) Fick tränat en del på det jag fått i läxa från Jenny, dom delarna satt sådär. Måste tränas mer på.

Sedan vände vi på banan, det var riktigt kul =) En del svårigheter, men väldigt rolig. Jag och Atlas satte hela banan till slut, vilket kändes toppen!

Tror jag behöver köra lite banor på träning. Har varit lite slapp på det, och jag tror jag behöver träna helheten lite. Atlas sätter allt bara jag gör som jag ska... Tyvärr blir det alldeles för mycket missar pga av mig nu för tiden. Inte kul!!!

Jag är iaf nöjd med dagens träning =) Skönt o få till bra träningar med härliga människor inför tävling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar