Mina två svarta...och jag

torsdag 21 juli 2011

Oj, oj, oj...

vad bra jag har haft det i 2 dagar =) Jag har ju gått kurs för Jenny Damm och Zeljko Gora. Jag har i o för sig bara varit åhörare, men vad bra det har varit! Jag känner verkligen att jag är redo att få hem min Axis nu!!! Jag har fått en del ny kunskap, men mest en massa uppfriskanden av minnet. Jag har ju ändå hört en del från Jenny innan och när jag gick för Zeljko förra året. Men denna gången var det ju verkligen en foundationkurs, vilket gjorde att båda gick igenom sakerna hur man skulle göra från början. Hundarna i gruppen var allt från 6 mån till 2 år. Så man fik verkligen se övningarna på olika sätt beroende på hur gammal hunden var.

Jag kommer återkomma med ett mer ingående inlägg om vad vi fick lära oss, men inte ikväll. Ikväll ska jag bara njuta av dessa två dagar i mitt minne. Trevliga människor, god mat och för det mesta fint väder. O framför allt en massa matnyttig kunskap!

Ikväll ska jag även ladda för morgondagens tävling =) Ser verkligen fram emot den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar