Mina två svarta...och jag

söndag 3 april 2011

Ny bil och träning

I fredags gjorde jag det som jag har funderat på ett tag, men som jag trodde skulle ske till hösten kanske.. Jag köpte en ny bil =) Inte ny ny, men ny för mig. En Skoda Octavia kombi 2007. Så här ser modellen ut ungefär;

Känns så skönt o äntligen få en ordentlig bil med riktigt bagage utrymme. Så på fredag får jag hem den!

Sen har jag tränat lite smått när jag o Atlas är promenader. Jag tränar back ganska mycket och har tränat en del positioner också. Det går riktigt bra =) Speciellt positionerna. Jag har Bus här just nu, hon ska med o träna idag nämligen, o på promenaden igår testade jag att köra henne lite på back. Det gick sådär. Det märks att hennes matte är lydnadsinriktad ;o) För Bus har svårast att förstå när hon är på min högra sida.. Men på min vänstra sida gick back riktigt bra. Det bästa var att när jag sedan tog Atlas så var han exemplarisk på back ;o)

Men idag blir det första utomhusträningen. JIPPI!!!! Skriver mer efter den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar