Mina två svarta...och jag

måndag 22 november 2010

Trevlig träff och vardagen för oss just nu

I söndags, träffades hela familjen Tycon hemma hos Nina för att äta lite mat och sitta o prata om träning, tävling, mål inför nästa år och en massa annat =)

Det var en mycket trevlig kväll och vi diskuterade allt mellan himmel och jord nästan, iaf när det kommer till agility. Vi pratade mål inför nästa år, nästan alla av oss hade klart vad vi strävar mot under år 2011. Det var kul att höra allas tankar =) Vi pratade också mycket hur vi är på tävling, vad som påverkar oss, hur vi påverkas av olika saker. Pratade en hel del handling och hur vi ska utveckla den framåt. Det var riktigt intressant att sitta ner o prata om det och hoppas verkligen vi gör det snart igen ;o)

Vardagen annars för mig och Atlas just nu är ju att vi bor hos mamma på veckorna. Jag har ju fått ett vik på ett gymnasium i värnamo och Atlas är då hos min mamma under tiden. Han hatar att jag är borta från honom och är som ett plåster på mig när jag kommer hem på kvällarna =) Men han har det bra hos mamma på dagarna så det går ingen nöd på honom ;o) Det är skönt att få sysselsätta sig med nåt iaf nu och jag är riktigt trött på kvällar och helger nu. Man är ju inte van vid att jobba längre =)

Till helgen är det Glögghoppet i Forserum. Jag ska starta Bus i nybörjarklassen =) Jag har inte tränat med henne nånting, men det ska nog gå bra ;o) Det ska bara vara kul!

På onsdag ska jag till Jenny och träna, det ska bli såå skoj! Längtar verkligen att få träna för henne!

Nu ska jag se till att få lite sömn och hoppas på att det slutar snöa snart.. Vill inte ha samma väglag imorgon som jag hade idag =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar