Mina två svarta...och jag

fredag 15 juni 2012

Vår egen träningsbana

När vi var hos Jenny i onsdags så köpte jag mina egna slalombågar :) jag har börjat inse att jag kommit till en punkt i Axis slalomträning där det inte räcker med enstaka träningar för att komma vidare. Därför valde jag att köpa mina egna.

Igår blev jag sugen på att fixa till banan hemma så jag klippte en plätt på baksidan, inte så stor som banan ska bli i slutändan, men tillräckligt för en liten träningsplats. Satte upp 3 av de 10 hopphinder jag har samt slalom med bågarna och tränade staket o slalom en stund :) Vilken lyx att kunna träna precis utanför dörren :)) inser att jag är mycket lyckligt lottad.

Sitter för tillfället i en minibuss på väg till Liseberg med jobbet så kan inte lägga in nåt kort på banan, får bli en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar