Mina två svarta...och jag

torsdag 1 december 2011

1 december och dagarna rullar på

Nu är det bara en månad kvar av detta året... Just nu är ingen bra period för mig, speciellt inte idag eller denna veckan överhuvudtaget för den delen.. Känner mig stressad inombords och blir lätt irriterad. Är trött och det värker i hela kroppen. Känner mig oerhört splittrad av att bo på två ställen, vilket gör att jag känner mig konstant stressad. Allt jag vill är att vara hemma, samtidigt måste jag vara på jobbet som jag verkligen tycker är skoj! När jag väl är hemma i Norrahammar vill jag träffa alla mina vänner och jag är alltid uppbokat på nåt så det känna knappt som jag hinner vara i lägenheten, det gör att jag känner mig stressad när jag är hemma med. Jag måste på allvar fixa mitt boende nu... Detta funkar inte... Dagarna rullar på i rasande fart iaf.

Jag och min kompis Mia har startat med utmaning denna veckan, vi ska gå 10 000 steg varje dag. Vi ska köra denna utmaningen i en månad nu och se hur det går. Igår var det riktigt tufft, men Mia peppade mig så jag klarade den. Idag kändes tungt, men efter att ha klarat det igår så kände jag mig ändå peppad att fixa det idag så jag tog till o med en promenad på lunchen för att ligga bättre till inför kvällen. Jag gick en runda igår som jag hade bra koll på hur många steg det var på ett ungefär. Så jag bestämde mig för att ta den rundan ikväll med. Vet inte vad om hände, om min stegräknare inte har tagit alla steg under promenaden, men jag ligger iaf sämre till nu än vad jag gjorde igår efter den promenaden o då låg jag ändå bättre till idag innan jag gick i ösregn o halv storm. O ikväll räcker det för att det ska ta knäcken på mig...

Just ikväll vill jag bara dra nåt gammalt över mig o inte komma fram mer detta året...


1 kommentar:

  1. Uschdå. Förstår inte hur du orkar med att åka så mycket fram och tillbaka faktiskt. Hoppas du hittar en bra lösning på boende till våren så att den inte blir lika hektisk. Och när du är hemma i Jönköping så får folk helt enkelt komma och hälsa på i Norrahammar så att du åtminstone får lite ro hemma! Det tycker jag!

    SvaraRadera