Mina två svarta...och jag

söndag 26 juni 2011

Lite allt möjligt...

Ja det har hänt en del under de två veckorna som gått sedan visiten hos Jenny. Jag har fortsatt träna framåtsänd, som har gått över förväntan. Jäklar vad han drar =) Kul o se hans driv som han faktiskt har och kan visa ibland!

SM i agility och lydnad har gått av stapeln. Som vanligt sändes mästerskapen live via datorn, sån lyx! Jag examinerades som SBK allmänlydnadsinstruktör light den helgen, därför kunde jag inte åka o kolla själv.. Den jag såg mest fram emot att se var Cecilia och Lipton, o vad nervös jag var framför datorn!!! Men vad duktiga som var! Jag blev så imponerad, synd på deras retliga disk på slutet av lördagens hopplopp, men loppet var hur snyggt som helst! Men jag blir verkligen imponerad när jag ser dom köra där och annars också för den delen =) Jenny slog till med ett SM guld denna helg. Hur nervöst som helst o se henne köra på söndagen, men så kul att hon tog GULD med INA!!! Grattis!
Stort grattis till alla fina insatser under SM helgen. Nån gång ska jag o Atlas vara med där =)

Som tidigare nämnt så är jag ju också SBK allmänlydnadsinstruktör light nu. Känns bra att vara klar med den faktiskt. Så nu är det fritt fram för A2an. Jag fick fina lovord från kursledarna på utbildningen. Känns bra att få beröm =)

Midsommar har varit lugn och stilla. Har umgåtts med Mia och vi har bara tagit det lugnt och ätit gott och varit ute på långa promenader med hundarna. Hur skönt som helst. Som jag har längtat efter denna helg!

Nu har jag sommarlov och det kommer bli ganska lugnt. Det blir en del tävlingar och utflykter, men annars väldigt lugnt! På fredag åker vi mot Åtvidaberg för en helg fylld med tävlingar. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar