Mina två svarta...och jag

söndag 26 juni 2011

Förberedelser och planering

Denna veckan kommer ha temat förberedelser och planering.. Det kommer vara en massa förberedelser inför tävlingshelgen i Åtvidaberg. Som jag längtar!!! Jag måste iväg för att köpa tält inför helgen och en massa andra saker som är bra att ha med sig på en tävlingshelg =) Måste planera veckans träning med.. Det har varit lite slött med den biten på senaste tiden, men nu kommer vi igång igen..

Dessutom ska vi i veckan förbereda lite inför vår officiella agilitytävling den 6 augusti. Lite som måste kollas över innan. Jag ska ringa en massa människor och fixa..

Jag ska även planera inför kommande bröllop som jag ska vara värdinna på. Det tar sin tid det med =)

Jag måste även ut för att hitta mig en kalender så jag kan planera mitt liv framöver.. Det kan behövas ;o) Ser verkligen fram emot veckan som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar