Mina två svarta...och jag

onsdag 30 juli 2014

Hemmabana

I söndags hade jag ju mina träningskompisar här och vi tränade en bana ihop. Samma bana hade jag när jag hade min första privatkursare här igår =) Den funkade riktigt bra och hon var så duktig! Hennes man var också med med deras lilla unghund och tränade lite grundträning, vilket gick kanon!

Banan såg ut  så här;














Det var svårt o rita upp den =) Men tänk fina linjer, vet inte om det framkommer i skissen. Inget plockande hit eller dit utan raksträckorna är verkligen raksträckor där hunden ska springa på en rak linje, tänker framför allt på #5-8. Mellan #20 och 21 gjorde vi dubbla blindbyten, likaså mellan #21 och 22. Banan är perfekt o träna RC på ;)

Hojta om ni undrar nåt om banan =)

Nu ska jag förbereda det sista för att åka o tävla i Falkenberg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar