Mina två svarta...och jag

måndag 28 juli 2014

Träning

Igår kom Anette och Anna hit och tränade med mig på min egen bana =) det är lyx! Så kul var det =) Hoppas att dom tyckte detsamma. Det är nyttigt att ha träningskompisar som kan påpeka saker när det blir tokigt!

Jag kommer inte lägga ut banan vi gjorde än, jag har en privatkursare imorgon som ska få springa den nämligen ;) Men det var en  bra bana tyckte jag. Inte supersvår, men ändå en del att träna på.

Axis var superspeedad, han var all over the place ett tag =) och då blir jag samtidigt lite loj, vilket jag inte får, och då blir det en irritation mellan oss. INTE BRA!!! Men vi avslutade bra iaf =) Axis satte alla RC i banan, förutom första. O jag vet att det är den som räknas, men just nu är jag glad att han faktiskt har lite samma beteende som på tävling så jag kan korrigera det genom att ta om det. Så som jag faktiskt ska börja göra på tävling. Resten satte han och det känns som ett enormt steg. Innan har jag faktiskt inte kunnat köra bana ens på träning med balansen i, för då har han hoppat. Jag utmanade honom i slalom med, det som han har svårast för, när jag gör blindbyte när han är i slalom. De första gångerna gick han ur, men sen kunde jag göra det fler gånger och han gjorde klart slalomet =)

Atlas var ju bara så underbar att springa med =) Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på hur långt vi har kommit =) Han bara öser på, sen att han missade nån slalomingång skiter vi ;) Ska bli så jäkla kul o tävla honom i helgen! Ja det ska bli sjukt kul o tävla vesslan med ;)

Min bana

1 kommentar: