Mina två svarta...och jag

söndag 27 juli 2014

Uppvisning och fortsatt semester

Igår hade vi agilityuppvisning på Bolmendagarna i Kårehamn vid Bolmen =) Vi var ett gäng från Smålandsstenars BK och sprang några varv vid två tillfällen under dagen. Det var faktiskt riktigt kul och väldigt uppskattat =)

Första uppvisningen var det ganska varmt, men mina hundar skötte sig bra. Det märktes att andra rundan var tuff för dom. Andra rundan var det svalare för då hade det kommit en regnskur innan.

Härligt o få köra agility och många härliga människor som vill hälsa på hundarna och fråga saker. Atlas är en väldigt tacksam klapp-hund för barn =) Han bara sitter där o låter dom klappa o känna =)

När jag kom hem så regnade det. Höll på nästan hela kvällen, vilket var skönt =) Jag gjorde först ingenting och fick sedan energi att städa. Så jag städade hela nedervåningen ordentligt så nu känns det verkligen rent igen! Man har ju inte haft nån ork eller energi att göra det när det varit så varmt. När jag hade städat blev det en löptur på 3km med hundarna och sedan slapp i soffan =)

En underbar dag helt enkelt. Efter fredagens illamående och huvudvärk så kändes det skönt att vara sig själv igen. Vet inte om det var Robies huvudvärkstablett, min aloe vera blandning i vattnet eller kombinationen igår morse som gjorde att jag blev mig själv igen ;)

Imorgon går jag in på sista semesterveckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar