Mina två svarta...och jag

torsdag 24 juli 2014

Semester

Ja det har vi verkligen! =) Jag har inte uppdaterat på ett tag, lovar att jag ska uppdatera flitigt innan semestern tar slut. Vi har ju både varit på summercamp o Guldagilityn utan att rapportera om det, men det kommer =)

Nu har vi semester iaf. Vi försöker bada varje dag och hundarna är helt färdiga! Dels beror det väl på värmen, men dom blir väldigt trötta av att bada hela dagarna med. Mina hundar har inte blivit uttorkade iaf, vilket är skönt. Har sett en del inlägg om hundar som inte mått så bra =( Jag har valt att inte träna alls, inte ens på kvällarna. Jag har försökt att gå ut o springa själv och tagit hundarna med mig, det har funkat. Men då springer dom i sin egen takt.

Annars tar vi det väldigt lugnt =) Jag försöker verkligen ha semester! Känns som jag har haft väldigt lite sånt denna semestern. Jag var ju först iväg på Guldagility, veckan efter var det födelsedagsfirande och massa annat uppbokat, och sen var det summercamp och Häggebergslägret veckan efter där. Så denna veckan är första veckan utan inplanerade saker och måsten. Jag behöver verkligen det på min semester eftersom jag alltid är så uppbokad annars =) Nästa vecka så är det tävling i både Falkenberg och Jönköping så då försvinner hela veckan där med. Kul är det ju naturligtvis, men känns ändå sådär sista semesterveckan =) Tur att Falkenberg är en kvällstävling så jag kan njuta av att inte göra nåt under dagarna ;)

Så nu har det svalnat lite så jag och hundarna ska ta en PW på 7km innan vi tar kväll ordentligt =D

Ha det underbart i värmen och ta hand om både dig själv och hundarna!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar