Mina två svarta...och jag

tisdag 11 februari 2014

Tävling Halmstad

I lördags var det dags för årets första tävling =) Supertaggad var jag och jag och Axis åkte dit för att köra endast agilityklassen. Vi saknar ju en pinne för att flytta upp till klass 2 =)

Carin och Dobbe åkte med oss och vi hade en underbar dag. Kom dit lagom till small skulle köra, upptäckte att förutsättningarna kunde inte vara bättre med balansen på en raksträcka. Så min tanke var bara o köra, gick det så gick det. Tyvärr gick det inte =) Vi gjorde ett kanonlopp verkligen, 22,24 sekunder sprang vi på, snabbaste tiden och ett klockrent lopp förutom kf på balansen =) O 5 fel räcker inte långt ;)

Här kommer loppet:


Är som sagt väldigt nöjd med loppet. Han kändes lugn, harmonisk och väldigt lyhörd =) Älskar den känslan med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar