Mina två svarta...och jag

tisdag 18 februari 2014

Återblick Summercamp 2013 Dag 2 del 2

Måste ju uppdatera Jennys del också dag 2 =) Jag ska försöka rita ner hennes banor med.. Är inte helt enkelt. Nån som har nån bra app att rekommendera för att enkelt rita av banor?

Jag satt idag och kollade igenom alla klipp från Jennys del dag 2 och minns att jag var sååå frusterad över att det inte gick bra, jag hann ingenting kändes det som. Är glad att jag ändå får en positiv känsla när jag kollar igenom filmerna =) Jag hör Jennys peppande och positiva ord, och även gulliga Elins peppande ord. Det var så sjukt varmt den dagen, det hade varit varmt första dagen med, men det var nog närmare 30 grader andra dagen. Försöka fokusera och vara positiv när allt går fel när man är varm och trött är inte det lättaste. Syns på nåt av klippen hur svettig jag är, helt glansig på armarna =) Men det är alltid lika kul!

Längtar sååå mycket till i sommar =) Hoppas att man kommer med!

Film från dag 2;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar