Mina två svarta...och jag

onsdag 18 april 2012

Vardagen

Idag har varit en riktigt bra vardag =) Jag har ju börjat träna på gymmet nu och i det medlemsskapet ingår även simning. Förra veckan testade jag på att dra mig upp vid kvart i 6 på morgonen och bege mig mot simhallen. Insåg att det var jäkligt gött att träna innan jobbet så idag drog jag mig upp vid kvart i 6 igen =) Så det blev först crosstrainern och sen simning. Åkte hem och gick en kortis med hundarn och sedan jobbet. Fullspäckad dag =)

Ikväll har det blivit en del röj i trädgården. Har ett antal träd som blivit nedsågade och därmed en massa överblivet ris som ska brännas upp. Så jag började samla ihop det till en hög. Hundarna fick ingen långpromenad idag utan fick vara med mig ute hela tiden istället. De uppskattade det väldigt mycket =) Bara få strosa runt och tugga på pinnar ;o) Vet inte om de alltid hjälpte så mycket, tyckte mest att de tog bort pinnarna från högen jag samlade ;o) I alla fall Axis =) Tänk vad annorlunda ens vardag ser ut nu jämfört med innan, o vi trivs med det =)

Tyvärr har det inte blivit nån träning alls i veckan, men vi laddar för helgens tävlingar i Varberg och Njurdung =)  Axis skulle behöva en massa kf träning nu, men det hinns väl med det med...

Atlas undrar vad jag sysslar med













Axis tycker att jag ska leka med honom, inte kratta grenar ;o)













Axis hjälper till? Eller inte =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar