Mina två svarta...och jag

torsdag 30 december 2010

Julen

Jag är lite lat för tillfället med att uppdatera bloggen, så nu får det bli flera åt gången. Julen är över, vilket jag tycker är så skönt! Jag spenderade julen med hundarna hemma i Norrahammar av olika anledningar och försökte skapa en mysig julafton för oss tre. Hundarna fick en massa julklappar, så många så att de inte ens har ätit upp allt än =)

Här kommer lite bilder:


Hundarnas julklappar, det saknas två =)

Hundarnas morgon julklapp

Hundarna tuggar på sina ben julaftonsmorgon

Mitt försök till julbord =)
Våran eftermiddagspromenad
Bus har öppnat sin första julklapp, gristryne ;o)
Atlas fick samma sak som Bus, men fick lite hjälp av mig att öppna den =)
Resten av julen har vi tagit det väldigt lugnt, bara slappat och korta promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar