Mina två svarta...och jag

söndag 12 december 2010

Bus är på besök och en massa annat

Bus ska bo hos mig och Atlas till i början av januari, hon har bott hos oss sen 11 december nu. Carina och hennes familj har tagit en välbehövlig semester. Det är alltid mysigt att ha Bus här =) Hon kan vara lite intensiv de första dagarna innan hon kommer till ro, hon vill gärna gosa och sitta i knäet hela tiden, vilket ä mysigt ibland ;o) Innan hon hittar ron här så följer hon mig överallt i lägenheten, och på 37 kvm blir det lite påtagligt ;o) Men hon är underbar ändå =)

De senaste två veckorna har jag jobbat på både skolan och på Arken Zoo. Denna veckan som varit nu har jag enbart varit på Arken Zoo. Det går bra =) Kul att variera sig. Veckorna har varit hektiska och jag känner mig ganska trött o sliten just nu. Dessutom somnade min morfar in förra veckan, så det har varit ganska tuffa veckor.. Han var gammal och dålig så det är ändå för det bästa, men det är jobbigt ändå.

Imorgon är det julafton och jag har inhandlat alla julklappar till Atlas och Bus =)


God Jul allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar