Mina två svarta...och jag

torsdag 28 januari 2010

Hunddagis

Jag ska börja hjälpa till lite på Atlas hunddagis när det behövs, det ska bli riktigt kul =) Jag började lite smått igår, onsdag, och gick bredvis för att kolla hur allt fungerar. Det är mycket hundar att hålla reda på, men jag tror det ska gå bra. Atlas tyckte det var lite konstigt att jag kom till dagiset igår och så fick han inte komma ut från sin inhängnad... Han blev också väldigt upprörd när de andra hundarna hälsade på mig och hoppade på mig, speciellt när de inte lyssnade på mig på en gång. Då kom farbror polisen Atlas fram =)

På söndag är det dags för träning i ridhus, jag längtar!! Dessutom sitter jag nu och kollar träningstider hos Jenny. Hoppas att de tider jag har skickat henne passar, annars hittar vi säkert nån anna tid. Ser verkligen fram emot att åka till henne, känns som en evighet sen. Egentligen är det bara 2½ månad sen...

Sedan har det blivit lite ändringar om nästa tävling. Min nästa täving blir nu Örebro den 6 mars, ser verkligen fram emot detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar