Mina två svarta...och jag

torsdag 1 maj 2014

From hell to heaven

Ja idag var det dags att tävla med Axis. Vi har nött running sen vi var i bollebygd och tävlade. När vi var i Tranås förra helgen tränade vi där, på vägen hem tränade vi på JBK, jag har tränat hemma och i Smålandsstenar. Allt för att få olika platser och olika balanser och träna på. I veckan har nedfarterna varit fantastiskt bra =) Hela balansen, inte så bra. Som jag skrev i förra RC inlägget så har motivationen och glädjen varit ganska frånvarande. Och som en vän, som jag diskuterar mycket RC med, sa till mig, det viktigaste är att jag hittar glädjen i detta igen. Hon har ju så rätt =) Men ibland är det svårt.

Så idag när det var dags för tävling så var det precis mitt mål, att vi skulle ha kul, med eller utan ett bra RC på balansen =) Stressad till tusen innan med saker på tävlingen, startade jag som nr 1. Och jag är så nöjd!!! Vi gjorde ett sånt lopp att jag bara ler när jag tänker på det =) Dessutom tog han ju kf på balansen!!!! Jag såg inte själv hur dom såg ut, men en hel del sa att dom var fantastiska =) Så jag väljer att tro dom ;)
Jag var så glad att jag grät när jag kom i mål! Vilken känsla =) att vi sen diskade oss är skit samma ;)

Nu finns det hopp om det och jag kan med glädje se fram emot träningen nu. Jag vet att den ger färdighet och då är det också lättare att ha tålamod ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar