Mina två svarta...och jag

fredag 23 maj 2014

Äntligen - träning hos Jenny

I onsdags var vi hos Jenny och tränade, äntligen!! Det var längesen nu. Var som vanligt en superbra träning, men fick ingen sån där superbra känsla. Jag tappade banan, jag gav upp (vilket jag har varit noga med att aldrig göra med Axis eftersom jag har varit sån med Atlas) och kroppen kändes trött. Vi körde två olika banor, den ena fick vi bara köra några få gånger innan hon bytte. Sist körde vi en start från Halmstad i mars.

Jenny var nog nöjd :) efter att ha piskat oss runt den andra banan några gånger ;) dubbla blindbyten var fokus, jag bad även att få hjälp med tunnelingångar på böjda tunnlar där han ska ta den icke uppenbara (om ni förstår vad jag menar). O allt känns ju så självklart när Jenny säger de olika alternativen, varför kommer jag inte på det själv? :) Fick även med mig tunnelleken hem som jag nu ska träna :) den var bra! 

Staket som brukar vara vårt säkra kort funkade inte alls... Jag vet inte vad det var med mig :)

Efter träningspasset med Jenny så körde jag lite running på hennes balans och det gick sååååå bra!! :D Äntligen! Kort film hittar ni lite längre ner =) Jenny tyckte också det såg bra ut =)

Men här ser ni iaf delar av resultatet av träningen med Jenny;















RC;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar