Mina två svarta...och jag

tisdag 20 maj 2014

Mycket som pågår

Ja det är en hel del som pågår i mitt liv, men försöker lugna ner det lite just nu!

Jag har haft en period med många tävlingar som jag har varit ansvarig för, det höll verkligen på att ta knäcken på mig... Hela förra veckan gick åt att bara försöka ta det lugnt och återhämta mig, tur jag hade hela helgen hemma. Börja känna mig rätt ok nu, men känner fortfarande av tröttheten om det blir för mycket. Nästa år får jag inte ha två tävlingar så nära varandra som jag är ansvarig för.

I o med att jag haft så mycket så har hundarnas träning och min egen träning blivit lidande. I slutet av förra kom jag igång igen, vilket kändes skönt. Axis RC går bättre, men förra veckan märktes det att jag hade haft ett långt uppehåll. Nu ska jag försöka få till ett pass varje dag fram till tävlingen i helgen och sen får vi se hur det går =) Atlas är bara helt underbar att träna just nu, han är i sån fin form! Mitt älskade trassel! Dessutom upptäckte jag igår att vi ligger på 89e plats på årets agilityhundslista =) Det kanske inte låter som en topprestation för många, men för mig är det stort att bara tagit sig in där =)

Imon ska vi till Jenny och träna! Ska bli sååå kul =) Jag ska passa på att träna RC där med så han vänjer sig ordentligt på hennes balans.

Jag håller ju även på med en annan sak med, men vill inte skriva ut det innan allt är helt klart! =)

Ska försöka uppdatera bättre framöver =) men den har ni nog hört förr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar