Mina två svarta...och jag

söndag 2 september 2012

Mycket har hänt...

Ja en hel del händer, men samtidigt inte så mycket ändå. Jag har ingen riktig ork att blogga och sen hinner jag inte riktigt heller. Men ska försöka komma ifatt mig med att skriva om alla tävlingar samt träningen för Jenny senast. Ska också försöka få in lite filmer nu när jag äntligen fått in ett redigeringsprogram i datorn som fungerar med min kamera, Då kan jag också få in ett inlägg om träningen för Jenny och Zeljko =)

Jag har prioriterat mig själv en hel del på senaste, egen träning, vilket har inneburit lite mindre träning för hundarna. Men det ska bli mer av den varan nu tänkte jag. ska försöka strukturera upp mitt liv lite bättre framöver nu ;)

Jag håller en tävlingskurs på smålandsstenars brukshundklubb, riktigt kul är det! Har underbara kursare och jag älskar verkligen att hålla tävlingskurs =)

Hundarna mår bra och jag mår bra =) Mycket att göra i huset och jag försöker orka med och hinna med allt. Har en del lediga helger nu där jag verkligen ska försöka hinna göra en hel del. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar