Mina två svarta...och jag

lördag 5 februari 2011

Boxen

I onsdags var jag ute och tränade boxen igen.. När vi gick ut var det jätteblött ute, snöblandat regn. Atlas är ju måttligt förtjust i regn men när han får träna så går det ganska bra =)

Boxen går bra iaf, den här gången hade han bra fart rätt igenom oavsett vilken av de tre positionerna jag än stod i. Gick tillbaka och läste om det igen i veckan och det verkar som att jag snart kan lägga in min egen rörelse i det, men jag håller nog på en vecka till med det jag gör.

När jag kastade leksaken i regnet så var Atlas måttligt road över att ta en blöt leksak, men tog den o släppte den ganska snabbt när han kom fram till mig. Har aldrig hänt att han släpper sin leksak frivilligt =) Flera gånger var han på väg till dörren för att visa att han ville in, men jag tyckte att vi skulle träna LITE till ;o) Så råkade jag kasta leksaken i en vattenpöl/snöslask pöl, Atlas springer mot leksaken o tvärstannar innan pölen och bara tittar på mig, precis som ska jag i o ta den där? Aldrig i livet! =) Då insåg jag att nu går vi in o torkar oss =)

Puli i ett nötskal ;o)

I eftermiddag blir det tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar