Mina två svarta...och jag

tisdag 3 mars 2015

Dagens träningspass

Imorse packade jag träningskläderna för att åka till gymmet efter jobbet. Tycker alltid det är skönt o få träningen gjord direkt istället för att åka hem och sen åka in till gislaved o träna senare. Idag när jag åkte från jobbet och skulle till gymmet så strålade solen ute och det stod på 5 grader. Jag bestämde mig för att åka hem till hundarna och ta på mig löparkläderna och ge mig ut i skogen med hundarna och springa =) Vilken underbar runda! Hundarna var galna av lycka och det var så härligt att få springa ute! Månaderna på löpbandet har gett resultat, höll ett tempo på 7 min/km vilket är bra på 4 km för mig! Brukar kunna hålla det tempot på ca 3 km och lättare terräng. 

När vi kom hem så blev det träning för båda hundarna. Jag tog ut tunnlarna för att få till lite mer hinder kring balansen idag. Är nöjd med båda hundarna, Atlas fick ett kortare pass men skötte sig exemplariskt =) Axis gjorde också ett bra pass, däremot var svängarna av lite varierande kvalité.. 
Nedan ser ni filmen från dagens träning, syns lite dåligt men men =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar