Mina två svarta...och jag

söndag 8 mars 2015

Att vara mitt bästa jag

Ja det slängs med mycket begrepp från tävlingspsykologin nu, men det får ni stå ut med ;)

Det är så häftigt att se allas resultat av kursen! Min vapendragare, coach, stöttepelare, vän och allt däremellan, Elin har idag kvalat till SM med sin Freja! Jag kan inte vara lyckligare än om jag hade kvalat själv =) Ni är så värda det! Kursen har varit till stor hjälp och det är så coolt och se hur hon aktivt jobbat med de verktyg vi har fått =)

Stort grattis vännen till SM kval individuellt!!! Jag kommer finnas på plats i juni och heja på er!

Förutom att vara lycklig över Elins framgång är jag också oerhört glad över dagens träningspass med båda hundarna, men framför allt Axis =) idag var jag den tränaren jag vill vara! Och då blir passet därefter.

Kommer tids nog skriva skillnaden på när jag är nöjd och mindre nöjd, men jag väljer att bara skriva så här nu =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar