Mina två svarta...och jag

måndag 23 mars 2015

RC framsteg, tävlingssäsong, Jenny-träning och längtan efter vår!

Ja nu är det ett tag sen...IGEN ;)

Runningen går bara framåt =D och jag är mer än lycklig. Lill-skiten gjorde fantastiska RC i Lotushallen förra helgen, och Lotushallen har ju varit lite av en milstolpe i träningen. Och han satte det verkligen förra helgen! Jag ville ha känslan av att han kunde det där innan jag skulle till Jenny och träna.

Dessutom var jag i Lotushallen även denna helgen och körde ett pass efter min kurs. Han satte fin fina running =D med både tunnel och hopp efter, samt i svängar med. Men det här med att ta motsatt tunnelhål, det tycker Axis är ett onödigt moment o kunna ;)

I onsdags var jag och Anette hos Jenny och tränade. Det gick sååååå bra! Speciellt RC =) Jenny var nöjd och det glädjer mig verkligen! Att få visa att vi har fixat det!
Vi fick träna en massa nyttiga saker, dubbelbyten, bakombyten, sekvenser där dom skulle passera hinder som inte skulle tas. Vi behöver träna på att ta hopphinder med tunnelingångar i närheten ;) Vi behöver även träna bakombyten!

Snart sätter vår tävlingssäsong igång =D startskottet är Gåsahoppet och jag längtar som tusan! Två veckor kvar! Dessutom längtar jag till våren, tycker det är alldeles för kallt nu... Men snart ska den väl ändå vara här =)

Här kommer lite filer från Jenny träningen och RC träningen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar