Mina två svarta...och jag

onsdag 17 september 2014

Att bli inspirerad

I helgen pratade jag med en kompis som jag ventilerar ganska mycket med när det kommer till agilityn. Jag pratade en del tävlingspsykologi och att jag var väldigt inspirerad på att träna just nu med mina hundar.
Hon kom med en liten tankeställning, att jag ska skriva ner det som inspirerar mig i agilityn så att jag kan plocka fram det när jag kommer i mina svackor =) En strålande idé tycker jag!

I helgen har årets event (näst efter Summercamp ;)) gått av stapeln, VM. Detta är nåt som inspirerar mig jättemycket! Jag blir så pepp på att se alla duktiga ekipage! Dessutom blir jag ju extra inspirerad när jag ser hur bra det går för de svenska ekipagen =) Det har ju gått fantastiskt bra för Jenny och Lilli i helgen och jag blir sååå glad när dom lyckas! Hon inspirerar mig otroligt mycket!

Mitt mål är ju att nån gång i mitt liv ta mig till VM och det vet alla som känner mig ;) Om vi gör det återstår o se. Jag ska lära mig att hantera min egen press först och sen kan vi kanske nå det målet.

Jag har planerat att jag ska skriva upp vad jag skulle behöva träna på med mina hundar, sedan lägga upp en träningsplan för dessa saker och börja bocka av varje del. Allt för att jag ska få en så strukturerad träning som möjligt. Jag har börjat skriva upp vad jag behöver träna på med Axis, så nu ska jag bara lägga upp en träningsplan för detta ;)

Nu ska jag inspireras, planera och jobba på att nå mina mål, oavsett om det är dom stora eller små målen =)

Mina största inspirationer - mina hundar



Och här har vi en annan inspiration- Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar