Mina två svarta...och jag

måndag 16 juni 2014

Om att tänka till, prioritera och målen i livet


De senaste veckorna har jag verkligen inte varit nöjd med mitt liv!! Jag insåg i helgen att det är dags att prioritera och fundera över vad jag verkligen vill och hur jag ska ta mig dit.

SM har gått av stapeln i helgen och som vanligt blir man inspirerad :) jag vill dit jag med, och jag vill vara där redan nästa år! Men då måste jag se till att omprioritera mitt liv. Som det har sett ut de senaste veckorna så har jag varken hunnit träna mig själv eller hundarna eller tagit hand om huset, och hur sjutton ska jag ta mig dit jag vill utan träning och harmoni i övriga livet?!??? 

Idag startade jag en ny utmaning för mig själv, en träningsutmaning. Dessutom så har jag gjort upp ett veckoschema så jag vet vad som händer och kan planera efter det. Jag måste tillbaka till det jag skapade med hjälp av Anita och jag vet hur jag ska få tillbaka det, strukturen i mitt liv. Som det är just nu vill jag inte ha det och jag kommer ingenstans med hur jag har det nu! Jag vill långt och då är det dags att prioritera så det händer med. 

Så nu hinner jag inte blogga mer ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar