Mina två svarta...och jag

söndag 22 juni 2014

Midsommar - träning, slappat och ätit

Denna helgen har varit alldeles fantastisk! Dels för att jag haft besök av Mia hela helgen och dels för att jag har varit hemma och helt utan MÅSTEN i 3 dagar =) Jag har hunnit landa i mig själv, fått tillbaka träningslusten, hunnit städa (vilket är förutsättningen till mitt strukturerade liv som jag skrev om i förra inlägget) och tränat hundarna!

Tack Mia för hjälpen i träningen! Guld värt ! Jag vet att du blir lika glad som jag när vi kan hjälpa varandra i träningen =)

Vi har verkligen slappat i helgen, slappat och ätit ;) Vi har tagit dagen som den har kommit. Jag har tränat hundarna en gång i fredags och två gånger i lördags. Är såååå nöjd med träningen med båda hundarna =) Vet nu hur jag ska skapa bra förutsättningar för att få ett bra RC pass med Axis =) Fick till riktigt bra pass, men han har svårast att få till bra träffar med hopphinder efter. Atlas har jag jobbat med i banor och kombinationer och det har funkat bra! Kf på balansen har varit stort fokus med och det har funkat bra! Är lite orolig för balansen i Halmstad till helgen, eftersom han inte gjorde den bra sist vi tävlade där. Jag är sååå nöjd med dom =)

Helgens banor (på ett ungefär)

I helgen kom även PM för landslagsuttagningen =) åhhh så kul detta ska bli! Jag och Atlas ska dit o köra bra agility som vi kan och vi ska njuta av att vara där! Detta har varit en dröm med Atlas under lång tid och vi ska dit o njuta av att vi är där =)

Nu jobbar jag sista veckan innan jag går på 5 veckors semester =) Ska bli såååå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar