Mina två svarta...och jag

torsdag 3 oktober 2013

Mys-helg!

I helgen som var hade jag verkligen en mys och må bra helg. Emmeli kom och sov hos mig från lördag till söndag, vi har inte setts på över 1 år o knappt pratat med varandra heller. Så det var verkligen härligt att få umgås med henne.

På lördagen kom hon ganska sent på eftermiddagen, varför? Jo Emmeli åkte vilse! ca 2h vilse ungefär ;) Hon ringer mig när hon ska vara hos mig o säger att hon är vid Ljungby!?!? Men fram kom hon till slut ändå ;)

Vi hade invigning av BIF hallen i lördags eftermiddag/kväll, det var verkligen kul! En underbar hall med bra underlag där vi förmodligen ska ha vinterträning i vinter och i framtiden kanske även tävlingar =) Vi hade en bra uppvisning som publiken gillade och mina hundar skötte sig exemplariskt! 

På kvällen hade vi bara mysigt hemma med god mat o gottiga saker =) Vi var väldigt trötta båda två o somnade typ halv 11 ;) 

På söndagen tog vi en lång frukost och åkte sedan ut för att Emmeli skulle fota mig och hundarna. Vi hittade några platser runt om där jag bor, men ville verkligen visa Emmeli Sandviks kyrka. Så vi bestämde oss för att att ta en tripp till ullared och innan dess åka förbi Sandviks kyrka =) O väl där upptäckte vi fantastiska platser att fota mig och hundarna på. Resultatet blev fantastiskt bra, för er som sett bilderna på fb så vet ni redan ;)

Vi behövde verkligen denna helgen tillsammans och vi ska försöka bli bättre på att komma o hälsa på varandra ;) men vi har ju ganska mycket båda två sommar-halvåret.

Emmeli är en av de få personer som det har klickat från första stund. Redan från början var vår vänskap så självklar och det kändes som vi känt varandra i evighet när vi nyss träffats =) 

För att läsa Emmelis syn på helgen kan ni kolla in hennes blogg här:  http://emmelifoto.se/mini-semester

Några av bilderna;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar