Mina två svarta...och jag

torsdag 7 mars 2013

När solen inte alltid är uppe trots att den faktiskt är det...

Solen har strålat många dagar nu vilket är helt underbart! Det får en att inse att vintern har ett slut!

Däremot strålar inte livet särskilt mycket nu. Hade en rejäl svacka igår... Jag kan o orkar inte ens förklara varför, men när jag har dom svackorna så saknar jag mina vänner i Jönköping nåt fruktansvärt! Det blev betydligt bättre när Carina o jag bestämde oss för att ta en heldag tillsammans nästa helg :)

Det känns bättre idag men inte bra.. O vissa av dom här dagarna vill jag bara umgås med folk o vissa dagar vill jag bara vara själv.. Idag ville jag bara göra saker för mig själv o hundarna. Igår stannade jag kvar på jobbet tills kl var 6, men jag blir ju däremot inget roligt sällskap....

Trösåt pannkakor igår kväll tills jag mådde illa... Men kände mig lite bättre sen :)

Är iaf i en rejäl svacka, men inget jag vill eller orkar diskutera!!! En underbar kollega kom ner till fritidsgården idag o frågade om allt var ok idag. Blev så glad för hennes omtanke!

Men imorgon är en ny dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar