Mina två svarta...och jag

tisdag 5 mars 2013

Att försöka hinna med så mycket som möjligt...

Jag försöker hinna med så mycket som möjligt innan jobbet när jag börjar kl 1.. Men det blir lätt att man hamnar på latsidan ;) Idag har jag iaf hunnit träna, tränade kondition på gymmet, asjobbigt idag =)

Kom hem o kände mig ganska effektiv, men som i slutändan inte kändes effektivt. Men hann iaf med att ta en kort promenad med hundarna (har dåligt samvete för att jag inte hann längre runda)... Satt o planerade lite tävlingar, kurser och gjorde lite arbete för sektorn i smålandsstenar. Hann även träna Axis en stund på running. Han har dock fått en ful ovana när han springer av brädan, när han precis är i slutet av brädan (alltså gjort en riktigt bra running) så tar han ett jätteskutt framåt! Jag vet inte om det är ett problem, men är rädd att han ska flytta det högre upp på brädan.. Det kan bero på snön med att han inte riktigt vill springa hela vägen i snön utan det är smidigare att hoppa... Får väl fråga fröken nästa vecka ;)

Nu blir det jobb resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar