Mina två svarta...och jag

måndag 27 februari 2012

Dags för kurs

På onsdag är det dags för kurs med Axis =) Vi ska få träna running contacts i två dagar för Olga Maniewska hos Jenny. Jenny anordnar en kurs för henne i Lotushallen och självklart ska jag och Axis vara där ;o)

Det ska bli riktigt skoj att få ägna 100% av sitt fokus på Axis, även om Atlas kommer följa med så kommer han inte vara prio 1 denna gången. Axis är underbar att träna, även om han ibland bestämmer sig för att spela pajas ;o)

Vi kommer sova hos Micaela i Varberg onsdag o torsdag natt, men kommer även åka ner till syster i Halmstad en sväng och hälsa på på torsdag. Vi går kurs onsdag o fredag nämligen, så vi har lite ledig tid på torsdag. Ska passa på o shoppa lite när jag är i Halmstad med =) Kommer ha med datorn så jag ska försöka uppdatera bloggen efter varje kursdag, annars kommer en fullständig rapport i helgen =)


Olga och hennes hundar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar