Mina två svarta...och jag

måndag 20 februari 2012

Vardagen går i ett

Uppdateringarna är lite dåliga ;o) men hoppas att bli bättre på det när livet har landat. Vi bor i vårat fina hus nu, men det är mycket som ska fixas! Jag har fortfarande kvar lägenheten i Norrahammar fram till sista mars. Så där ska det städas och tömmas det sista inom kort. Sen är det fullt kaos i mitt hus eftersom man inte har hunnit packa upp allt än. En hel del problem uppstår när man flyttar in ett gammalt hus, men jag har ju min pappa som hjälper mig med mycket tack o lov =) Jag måste säga att jag har ett otroligt bra tålamod med allt som händer ändå ;o) Min pappa uttryckte sin förvåning över detta härom dagen ;o) Hundarna har varit separerade i helgen när jag var i Varberg. Atlas hos mamma och Axis hos pappa. Det hade gått toppen! Skönt att mina ögonstenar sköter sig ;o)

Hundarna trivs som fisken i vattnet i huset. Dom älskar att kunna springa runt ute i vår trädgård =) Så fort vi får ner våra hinder från Jönköping ska det börjas träna lite mer än vad det gör nu. Jag längtar verkligen efter kontinuerlig träning o det gör nog hundarna med ;o)

Jag själv är väldigt motiverad just nu vad gäller mitt eget liv =) Mycket händer och allt känns på topp! Jag längtar efter våren! Då ska jag njuta extra mycket att jag har en stor trädgård =)

På lördag ska jag och Atlas tävla igen =) Dubbeltvåa i Borås, ska bli så skoj! Jag känner mig verkligen laddad, men ändå avslappnad, vilket känns som en bra kombination. Lilla Axis ska självklart få följa med =)

Måste få tid till att fixa ihop lite träningsfilmer med på hundarna, så ni får se deras utveckling =) Lovar att det kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar