Mina två svarta...och jag

onsdag 4 januari 2012

Höjdpunkter från 2011

Satt precis och läste Emmelis blogg och hennes tillbakablick av 2011. Kände att jag hastade ihop min tillbakablick lite for fort och glömde en hel del viktiga höjdpunkter tävlingsmässigt. Jag har framför allt två händelser som jag minns särskilt väl, det första är helt klart min sista pinne i agilityklass 1. Känslan av att nolla två lopp på en helg samt känslan av att ta den där sista pinnen. Dessutom hade jag världens bästa stöd från Emmeli och co utanför banan. Det var ju denna helg jag och Emmeli verkligen fann varandra =)

Andra höjdpunkten är helt klart när Emmeli dyker upp i hemlighet i Tidaholm när jag ska tävla där. När jag ser henne komma där så blir jag så glad att jag börjar gråta. Jag ryser bara jag tänker på det =) Det gick inget bra den dagen resultatmässigt men så underbart att ha henne där!

Några andra höjdpunkter under året har varit mer känslan av saker. Jag och Atlas har verkligen gjort några riktiga kanonlopp under året där tyvärr något har hänt så det lett till disk eller 5 fel, men känslan av att vara ett med sin hund är obeskrivlig =) Min älskade galna puli!













Bilden tagen av Emmeli Orrefjord

1 kommentar:

  1. Finaste du nu är det andra gången idag jag fäller en tår för dig :) KRAM

    SvaraRadera