Mina två svarta...och jag

måndag 19 januari 2015

Helgens RC träning

Ja den här träningen går verkligen upp o ner, men mest känner jag nog att det utvecklas åt rätt håll. Även om vi avslutade riktigt urselt igår och började riktigt urselt idag =) Så känner jag ändå att det går framåt.
Jag diskuterade med min vapendragare Elin igår, och hon påminde mig om att jag ska bestämma ett visst antal skick jag ska göra och inte förtsätta tills det blir bra (om det nu går dåligt). Jag vet att Nettan har sagt detta till mig innan, bestäm antal skick och utvärdera hur många skick som är bra. Jag har diskuterat med Nettan med i helgen om utvecklingen och hon verkar nöjd =)
Idag körde jag 8 skick/pass (andra passet råkade bli 9), första passet blev bara 3 av 8 skick filmade, men det låg på 50% JP träffar. Andra passet var det 7 av 9 JP träffar och de andra två var helt ok träffar.

Här kommer helgens och dagens pass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar