Mina två svarta...och jag

måndag 26 januari 2015

Dagens underbara RC pass

Dagens RC pass var en av de bästa vi gjort någonsin :D jag är sååå lycklig! Jag gick ut med inställningen att jag var tvungen att sänka kraven idag, eftersom jag hade höjt balansen 10 cm inför dagens pass. Så går vi ut o han sätter sååå snygga RC hela vägen! 90 graders svängarna gick med bra idag! Jag är sååå nöjd! Jag skippade att träna 180 graders svängar idag för jag känner att det blir för mycket på varje pass. Kommer nog köra vissa pass rakt fram o 90 graders svängar, och vissa pass rakt fram o 180 graders svängar. Så länge rakt fram går så här bra kommer jag inte köra några rena rakt fram pass. Så snart snön försvinner måste vi träna hel balans igen :)
Men idag njuter jag av detta passet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar