Mina två svarta...och jag

onsdag 5 mars 2014

Träning hos Jenny

Den 14 Februari var jag och Anettehos Jenny och tränade, som vanligt sjukt roligt! Denna dagen fokuserade vi mycket på dubbla byten, framför till blindbyte. Första banan mellan 20 och 21 och andra banan mellan 19 och 20.

Jenny hade byggt riktigt fartfyllda banor denna dagen, så en massa spring! =) Hade uppenbara problem med runt det här träningspasset, gjorde "rumpsvängen" som Jenny kallar det ;) Axis gör precis det jag visar, han fattar runt, men uppenbarligen inte jag =)
Axis, som vanligt, kunde inte running på balansen när han kom till Jenny. En aning frustrerande! Det värsta är att han hoppar nästan mer ju fler gånger han får köra... Jenny tyckte jag skulle träna in 2av2på parallellt med running, så att jag har det i svängar o dyl. Jag var väldigt skeptisk till en början, men har förlikat mig med tanken och ska nu träna in båda. Men jag har bestämt att running ska vara huvudsakliga beteendet!

Men hittade min förebild på youtube och ska försöka följa hennes sätt att tänka i de olika beteendena:

Banorna från dagen (på ett ungefär!!)















Vår träning:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar